UkrMedia

Тема: Кава. Найцікавіше від UkrMedia

Цікавитесь темою «Кава»? Ми зібрали статті, які пояснюють складне простою мовою. Відкривайте для себе нові факти та корисний досвід.

Команда дослідників з Університету Мінью, місто Брага, довела, що з кави можна добути алкоголь.
27 травня 2017, 07:30
Вчені дослідили, як кава впливає на організм людини в цілому та для яких органів вона корисна, а для яких шкідлива. Ефект, який кава здійснює на організм людини, залежить від кавових зерен.
26 травня 2017, 10:45
Вченими Італії розроблений чохол для смартфона з неймовірними якостями.
22 травня 2017, 10:09
Результати їх роботи будуть особливо корисні для людей з підвищеним ризиком розвитку діабету, яким настійно рекомендують знизити споживання кави, жирного м’яса, виробів з переробленого м’яса і шкідливої для здоров’я їжі швидкого приготування.
20 травня 2017, 15:50
Іспанські вчені рекомендують пити каву з цукром, так як саме ця добавка в улюбленому напої сприяє активізації мозкової активністі.
11 травня 2017, 14:20
Що ми знаємо про корисні властивості кави?
25 квітня 2017, 13:34
У список любителів міцного напою також увійшли такі країни, як Норвегія, Ісландія та Данія
17 квітня 2017, 19:28
Кава знижує рівень цукру в крові, так що люди, які регулярно бавляться цим напоєм, захищають себе від діабету другого типу.
5 квітня 2017, 14:20
Жителі арабських країн подрібнювали кавові зерна в ступках (вони могли бути як дерев’яними, так і кам’яними).
3 квітня 2017, 09:07
Кава - корисний напій, але є у нього і недоліки.
13 березня 2017, 17:54
Багато людей вживають каву. Це може відбуватися навіть протягом всього дня, але його ефект не завжди є позитивним.
4 березня 2017, 12:48
Чи викликає кави звикання? Чи впливає на ваш сон? Чи підвищує ризик захворювань або навпаки, знижує їх вірогідність? Чи допомагає протверезіти і шкідливий для дітей.
3 березня 2017, 16:28
Кава бадьорить і допомагає зосередитися, але що якщо випити його занадто багато?
7 лютого 2017, 13:27
Куріння забирає роки життя.
28 грудня 2016, 08:05
Казковість улюбленого напою гарантована.
22 грудня 2016, 20:26