Нацрада з питань телебачення і радіомовлення заборонила трансляцію телеканалу "Дождь", який попри всі попередження, відкрито називав окупований Крим російським.

В четвер, 12 січня, Нацрада з питань телебачення і радіомовлення заборонила трансляцію телеканалу «Дождь», який попри всі попередження, відкрито називав окупований Крим російським. 

Про це повідомили в прес-центрі Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, передає Ukr.Media.

Про заборону мовлення телеканалу заявив очільник Нацради Юрій Артеменко. Він наголосив, що відповідне рішення було прийняте у зв'язку з повним ігноруванням каналом українського законодавства та невиконанням даних напередодні обіцянок припинити трансляцію російської реклами.

«Справа в тому, що протягом усього 2016 року ми неодноразово фіксували порушення державного законодавства України з боку «Дождя». Ми зробили крок назустріч телеканалу і звернулися до них із проханням усунути порушення. Зокрема, телеканал транслював сюжети з інформацією, яка свідчить про незнання державних кордонів і зазіхає на територіальну цілісність України», - відзначив глава Нацради.

Мова йде про зображення адміністративного кордону між Херсонською областю та АР Крим як кордону між Україною та Російською Федерацією в ефірі «Дождя». Крім того, журналісти телеканалу неодноразово відкрито називали окупований півострів російським.

Нацрада одноголосно проголосувала за виключення каналу зі списку іноземних програм та визнання його таким, що не відповідає списку Європейської конвенції. Артеменко дав провайдерам місяць аби замінити цей телеканал на інший.